Mandag TirsdagOnsdag TorsdagFredag
8:00-9:00
Ryghold med fokus på stabilitet og styrke af ryg og mave. Stående, siddende og liggende øvelser med egen kropsvægt, bolde, slynger og frie vægte.
Anne Larsen
8:00-9:00
Ryghold med fokus på stabilitet og styrke af ryg og mave. Stående, siddende og liggende øvelser med egen kropsvægt, bolde, slynger og frie vægte.
Anne Larsen
09:00-10:00
Gymnastik hold "bevægelse og afspænding til musik"
Kirsten Knudsen
9:00-10:00
Senior herre styrketræning i maskiner.
Det handler om træning og godt humør.
Martin

9:00 - 10:00
Afspændingshold
Solvejg

9:00 - 10:00
GLAD® hold Artrose/slidgigt træning for knæ og hofte
Morten
09:00-10:00
Gymnastik hold "bevægelse og afspænding til musik"
Kirsten Knudsen
9:00 - 10:00
GLAD® hold
-Artrose/slidgigt træning for knæ og hofte
Liv
9:00-10:00
Afspændingshold
Solvejg

9:00 - 10:00
GLAD® Hold
-Artrose/slidgigt træning for knæ og hofte
Morten
10:15 - 11:15
GLAD® hold
-Artrose/slidgigt træning for knæ og hofte
Liv

10:15 -11:15
Blandet boldhold
Solvejg
10:15-11:15
Pilates letøvede
Solvejg

10.15-11.15
Træning i maskiner efter individuelt træningsprogram. Støtte og vejledning efter behov.
Anne Larsen

10.15-11:15
Blandet dame- og herrehold med styrketræning i maskiner.
Martin

10:15 - 11:15
GLAD® hold
-Artrose/slidgigt træning for knæ og hofte
Asbjørn
10:00-11:00
GLAD® Hold
-Artrose/slidgigt træning for knæ og hofte
Liv

10:15 - 11:15
Apopleksihold
Asbjørn

10:15 - 11:15
Træning i maskiner, individuel træningsprogram
støtte/vejledning efter behov.
Kasper
10:00 - 11:00
GLAD® hold Artrose/slidgigt træning for knæ og hofte
Asbjørn
11:15 - 12:15
Herre gang og balance
-balancetræning, kombineret med styrke og kondition i træningscenteret.
Liv

11:30 - 12:30
Hjertehold
Lotte
11:15 - 12:15
Mix hold - styrke og kondition i træningscenteret med individuel støtte ved behov.
Liv

11:15 - 12:15
Pilates
Pilates øvelser på gulv, evt. med bolde og elastikker, hvor der tages hensyn til individuelle problematikker.
Anne Larsen
11:15-12:15
Træning i maskiner, individuel træningsprogram
støtte/vejledning efter behov.
Kasper

11:15-12:15
Gravid i form.
Solvejg

11:00-12:00
Herre gang og balance
-balancetræning, kombineret med styrke og kondition i træningscenteret.
Liv og Lotte

11:15 - 12:15
Holdtræning for medarbejdere fra "Nærheden"
Thorbjørn
11:15 - 12:10
Rytmik og træning
Bevægelse og dans til musik med supplerende styrketræning med egen kropsvægt, bolde og elastikker.
kom og vær med!
Lotte
11:15-12:15
Blandet hold.
Styrketræning, balancetræning og udholdenhed på bold og gulv.
Thorbjørn
12:45-13:45
Blandet hold
Styrketræning, balancetræning og udholdenhed på bold og gulv.
Thorbjørn
12:00-13:30
Floorball for mænd med parkinsons.
Bliv udfordret på balance og koordination. Få sved på panden og masser af smil.
Sted: Idrætscenteret, Ydesvej 2.
Martin
12:45 -13:45
Neurologisk hold i træningsklinikken.
Asbjørn
13:45-14:45
Damehold for sklerose- og parkinsonpatienter med fokus på styrke og balance.
Martin
13:15-14:15
Træning i maskiner, individuel trænings program
støtte/vejledning efter behov.
Kasper
14:00-15:00
Pilates.
På gulv, med bold, elastikker og foamroller.
Solvejg
13.15-14.15
Træning i maskiner, individuel træningsprogram
støtte/vejledning efter behov.
Kasper
14:15-15:15
Træning i maskiner efter individuelt træningsprogram. Støtte og vejledning efter behov.
Anne Larsen
15:00-16:00
Pilates for øvede
Ole
16:00 -17:00
GLAD® Ryghold
GLAD® Ryg er for dig med længerevarende eller tilbagevendende rygsmerter. GLAD® Ryg består af teoriundervisning samt et træningsforløb, hvor du træner på hold, under vejledning af en fysioterapeut.
Målet er at fremme den enkeltes evne til at håndtere deres rygsmerter gennem viden om deres rygproblem og bedret fysisk formåen
Morten
16:00 - 17:00
Skulder/Nakke
Vores skulder - nakke hold er for alle, som oplever smerter, stivhed eller andre skavanker i skuldre og nakke.
Holdet er både for dig, som aktuelt har problemer, men også for dig, som gerne vil undgå at få det (igen).
Fokuset på holdet er at få opbygget en stærk muskulatur, og optimere skulderbevægelse og funktion.
Så du forebygger eller fjerner/lindrer aktuelle skavanker i skuldre og/eller nakke.
Asbjørn
16:00-17:00
GLAD® Ryghold
GLAD® Ryg er for dig med længerevarende eller tilbagevendende rygsmerter. GLAD® Ryg består af teoriundervisning samt et træningsforløb, hvor du træner på hold, under vejledning af en fysioterapeut.
Målet er at fremme den enkeltes evne til at håndtere deres rygsmerter gennem viden om deres rygproblem og bedret fysisk formåen
Morten

16:45-17:45
Styrke Yoga
Camilla Gorecki
17:00-18:00
Ryghold
Fokus på stabilitet og styrke af ryg og mave. Stående, siddende og liggende øvelser med egen kropsvægt, bolde, slynger og frie vægte.
Kasper

GLAD® hold
-Artrose/slidgigt træning for knæ og hofte
Morten

17:00 - 18:00
Golffitness
Martin
16:45 - 17:30
Helteyoga for børn der elsker at bruge kroppen og have det sjovt med andre børn.
Camilla Gorecki

17:00 - 18:00
Cirkeltræningshold
Cirkeltræning er et hold, hvor puls- og styrketræning kombineres, hvilket sikrer øget kondition og muskelstyrke. Vi starter med en opvarmning, der består af forskellige former for bevægelse herefter bliver det en kombination af styrketræning for hele kroppen med diverse redskaber og konditionstræning. Asbjørn

17:00 – 18:00
Ryghold
Ryghold med fokus på stabilitet og styrke af ryg og mave. Stående, siddende og liggende øvelser med egen kropsvægt, bolde, slynger og frie vægte.
Anne Larsen
17:00-18:00
Pilates
Krævende pilatesøvelser for de rutinerede evt. med bold, elastikker, foamroller mv.
Liv
16:00 - 17:00
GLAD® hold
-Artrose/slidgigt træning for knæ og hofte
Asbjørn

16:30-17:30
Helteyoga for børn der elsker at bruge kroppen og have det sjovt med andre børn.
Camilla Gorecki

17:00 – 18:00
Ryghold
Ryghold med fokus på stabilitet og styrke af ryg og mave. Stående, siddende og liggende øvelser med egen kropsvægt, bolde, slynger og frie vægte.
Lotte